[two_third last=”no” spacing=”yes” center_content=”yes” hide_on_mobile=”no” background_color=” background_image=” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=” border_style=”solid” padding=”30px” margin_top=”-10px” margin_bottom=”10px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=” id=”][fusion_text]Suprasolicitarea la elevi
Vă invităm să urmăriţi o conferinţă de o valoare foarte mare despre suprasolicitarea intelectuală a elevilor. Cum se explică faptul că mulţi elevi, deşi au participat la multe concursuri de matematică de la vârste fragede, ajung să aibă la bacalaureat rezultate foarte slabe? Sunt programele şcolare prea încărcate? Care sunt efectele suprasolicitării intelectuale?
Înv. Virginia Coman şi prof. Ioan Vlăducă
Curtea Brâncovenească
(Material realizat în data de 16.01.2014)[/fusion_text][youtube id=”LaTj_JlUu08″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”&rel=0″ class=”][/youtube][youtube id=”ennsFUtBhvA” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”&rel=0″ class=”][/youtube][youtube id=”XiRyqBgAuko” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”&rel=0″ class=”][/youtube][/two_third][one_third last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=” background_image=” background_repeat=”repeat-y” background_position=”left top” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=” border_style=”solid” padding=” margin_top=”-55px” margin_bottom=” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”umbra-sidebar” id=”][title size=”1″ content_align=”left” style_type=”none” sep_color=” margin_top=”0px” margin_bottom=”-50px” class=”setari-sidebar-box-title” id=”]